Optimizare Campanii Google AdWords
Optimizare Campanie Google AdWords
Chiar daca ai realizat o campanie adwords ideala, in care ti-ai planificat exact obiectivele si strategia, ai studiat piata, concurenta si comportamentul utilizatorilor, acestea nu sunt suficiente pentru a avea o campanie de succes cu rezultate notabile pe termen lung. Cel mai important aspect dupa implementarea unei campanii il reprezinta monitorizarea si optimizarea acesteia.
Monitorizare
Avantajul major al promovarii prin Google AdWords este acela ca poti oricand, la orice ora, de oriunde te-ai afla sa studiezi indicatorii campaniei tale de promovare. Google ofera informatii exacte despre numarul de vizitatori, sursele de trafic, conversii, buget cheltuit etc. Monitorizarea si interpretarea acestor date ofera cheia catre optimizarea corecta a campaniilor.
Optimizare
Optimizarea unei Campanii Google AdWords este un proces complex, care implica o serie de actiuni specifice si in general reprezinta treaba unui specialist, deoarece este nevoie de o minte experimentata care sa interpreteze datele oferite de Google si sa raspunda in cel mai creativ mod cu putinta la provocarile pietei si ale concurentilor.
Ce presupune Optimizarea unei Campanii Adwords ?
Mai exact, presupune efectuarea unor modificari la nivelul campaniilor si anunturilor adwords care vizeaza in general urmatoarele segmente:
- cuvinte si expresii cheie (adaugare, excludere, modificare mod de expunere)
- testare A/B pentru anunturi (se verifica performanta fiecarui anunt in parte)
- costul mediu pe click, rata de click, costul pe conversie, rata de conversie, quality score etc
- extensiile de anunt (locatie, telefon, link-uri catre pagini din site)
- textul anunturilor si modul de prezentare
- diacritice, majuscule, semne de punctuatie
- landing page(s)
- call to action
- destinatii de plasare
- remarketing
- oportunitati
Ce urmareste Optimizarea unei Campanii Adwords ?
Procesul de optimizare a unei campanii Google AdWords este unul continuu si are ca scop asigurarea indeplinirii obiectivelor propuse la un cost cat mai mic si un profit cat mai mare.
De ce este necesara Optimizarea Campaniilor?
Pentru ca piata Adwords este una foarte dinamica, indiferent de produsele sau serviciile pe care le promovezi. Factorii implicati in afisarea anunturilor pe pozitii superioare sunt foarte multi si apartin atat de Google si de algoritmul utilizat in stabilirea pozitiei fiecarui anunt cat si de concurenta care poate adopta oricand o strategie noua si agresiva. De aceea ai nevoie de o echipa de specialisti care sa asigure succesul afacerii tale!